mandag 2. november 2009

UT PÅ TUR!

I ditta øyeblikket her sitt eg på flyplassen i Alicante, og held på å FRYSE MEG IHEL!! Er det mulig!!? Kvifor må alle varme land alltid overdrive med airkondition inne. Unøvendig. Har allerede vore her i 5 timar, og har framleis en del timar igjen... Blææ! Flyet mitt går 0645.. great!

Eg bestemte meg for å reise spontant til Noreg, pga bestemor si 80 års-feiring + eg har veldig lyst heim ein liten tur! Ska overraske alle, eller alle eg klarte å ikkje nevne noke for xD
Eg har skreve liste over ein heil del eg skal gjere medan eg er i Noreg. Og den er LANGJ Men det kom vell ikkje som noko bombe!!

Ja her sitt eg då på denne einsame, lille, nærmast forlatte flyplassen og stirrar ut i lufta. Får ikkje inn internetten, frys så eg klare ikkje å søve og datan min er snart ute av batteri L Men eg har mykje å sjå fram til så la gå :D Har vertfall batteri på mobilen, og ein heil haug med Lil Wayne, så eg er SAVED!

Første stopp bli heim til Camilla i Skien å besøke ho ei par daga før eg traska videre til min kjære heim på sunnmøre. Skal vere i Noreg i heile 2 veke. Hoho! Kjem til å fryse ihel i grisekulda oppe i nord!

Ingen kommentarer: