mandag 26. oktober 2009

Kyllingmiddag<3

I dag var eg stiv og støl etter ei hard helg. Og etter ein hard gymtime og sykkling, fann eg ut at eg skulle lage meg ein vellfortjent god middag. Eg inviterte Marte og Juliane opp til meg, og vi kokka i vei. Kylling, brokoli, økologisk ris og ein god saus gjorde susen. NAM! Dette er den første middagen eg har laga meg på fleire veker!! Her i Spania går det usedvanleg mykje brød! Men av og til hender det at eg tek meg tid til å koke litt pasta også:)

Som sagt var luksusmiddagen vår veldig god. Marte hadde ansvar for risen og det endte med ris for 50 stk, hehe "Jammen de posene var bittesmå lissom!" .. HAHA!! :D

Gler meg egentli litt til i morga, då blir det kylling og ris til frokos, lunch, middag og kvelds :D

I dag har eg vore veldig flink å rydda rommet mitt. For ein goood følelse!:):)

Ingen kommentarer: