mandag 2. november 2009

STRANDA!!! HEIM, KJÆRE HEIM<3

OH YEAH BABY!! IM BACK!:D

Alt gjekk som planlagt, untatt shoppinga til meg og Monica. Etter nokre timar med god mat hos farmor, kjøyrde vei inn til moa. Der var det selvfølgelig supertilbud på seidar, og vi klarte å fylle bilen godt opp med dill og dall.
Vi rakk akkurat å komme innatt før skulen slutta, så eg gjekk inn å satte meg på klasserommet. Første eg møtte var Marte, ho skjønte ingenting, og det gjorde ikkje dei andre heller :P Hahah, goy!!:D

Eg måtte derimot forte meg, for det var tid for å skremme pappa. Eg slengde på meg mi flotte halloween-kostyme og raste inn på Viking, der eg møtte ein stum pappa. Hahaha, kor eg flira. Trur alle kundane lurte på kas gal kjerring som kom inn gjennom døra var. HAHAHAHA!!

Det var så koslig å møte alle igjen! Men utpå kvelden DÅ var eg TRØTT då!! Eg hadde fleire på besøk hos meg, men eg klarte ikkje å holde meg voken, så dei tok til fornufta og gjekk. Stakkars venar, men sann kan det GJEKK!

Men når alle hadde gått, kom Andrea... Etter ca ein time måtte eg berre jage ut ho med, så sovna eg, og sov mine beste timar på leeeeeeeeeeeeeeeenge!



80ÅRS HELG!

Hipp hipp hurra for bestemor! Søte-snille-spreke-lille-gamle-mor er 80 år!! og det må jo feirast.


Vi køyrde inn til Nordfjordeid i 10 tida, ettersom eg ikkje hadde peiling på kor det var her i verden følgde eg berre mamma. Det var myyyykje lenger enn det eg trudde, men la gå. Då vi kom fram, fann vi to kjøpesenter som vi absolutt måtte stikke innom, og alle veit korleis det endte. joda, vi kom ut med aaaltfor mange nett! ..

Seinare satt vi oss på Cafê med fleire i familien. Familien Årdal hadde rett og slett invandert Nordfjordeid, det krydde av Årdalarar overalt! Mohahah!

Middagen byrja ikkje før 5, då var det underholdning og buffèt. Kjøttkake og Buffèt falt med ein gong i smak! Det var ein veldig kosleg kveld, og det var veldig kjekt å møte alle igjen! Mange av dei har eg ikkje sett på fleire år!:O
I 24 tida måtte eg berre finne senga, eg var supertrøtt! Hadde visst gått glipp av litt morro med sang og dans, men men.



Etter ein fantastisk frokost, gjekk eg og Lone ned til Spa’en for ein avslappandes time der. Det var DIGG! aaah, ME LIKE!



Då vi sku heim var eg og Lone dei siste som for, så vi kjøyrde berre vi. Hahah plutselig køyre vi forbi skiltet “Volda kommune”. Jaajaa, då var det berre å snu, hadde visst køyrd ei godt stykke feil. Men vi fann vegen til slutt, og då vi kom att sto kakene klar på bordet. Enda meir kake!!



Utpå kvelden besøkte eg Marte og Lars, så stakk eg til byen med Silje, Erlend og Pål for å spele bowling. Og gjett kven som tapte, MEG! bombe. Men det viktigaste eg ikkje å vinne, det er å delta!!

Ingen kommentarer: