lørdag 10. oktober 2009

Slapper av i ferien :)

tjoheei :)

Dei to siste vekene he gått veeeldig fort! Akkurat no har eg haustferie, og skal ha det fram til tirsdag. Har slappa av myykje, og løgge ved bassengkanten omtrent kvar dag. Ein kveld tok vi turen til Albir der vi fekk grillmat med familien til Juliane, det var kjempe koslig:) Vi har også vore opp til ein kjend foss, der vi bada og sola oss.
I forje veke sjedde de 3 scooterulykker på ein dag! Alle 5, er elever på skulen, men det gjekk bra med alle, heldigvis! :) Helga gjekk med på å feste! På lørdag hadde vi Hawaiiparty, som etterkvart endte med eit poolparty!! Eg trudde eg slapp unna, og var klar til å bestille taxi til byen, men neeeeeida, selvfølgeli måtte eg også bli kasta ut i! xP
I ferien var planen å stikke til Barcelona, men toget var fullt så vi droppa den ture, får heller ta det att litt nærmare jul : ) Barcelona er ein by eg heilt klart MÅ få med meg :D

ps: denne helga har eg vore flink og vore heime i staden for å gå ut :) Har søtte i boblebad, plaska i bassenge, sett film og laga go mat :)

Fekk foresten pakken min frå motehuset her om dagen!!!! Gler meg til å komme heim å opne den !!!!!! :D hihihi

Ingen kommentarer: