søndag 25. oktober 2009

Aktiv ungdom! :D

Jaa, du hørte rett. AKTIV? JA! :D
Lørdag hadde vi aktivitetsdag med skulen. Ein kan vell ikkje akkurat skryte med oppmøte, men det var heilt ok. Alle vart delt inn i grupper, så vart vi fordel utpå ulike fritidsaktivitetar. Høgde, lengde, 60 meter og kulekast.
Eg imponerte ikkje i noken ting, men eg prøvde:D



Etter ein time med idrett, var det mange slitene jenter på bakken. Sola steika, og det var meir fristande og sole seg..

Etter vår obligatorisk skuledag, tok vi turen til badestranda der vi låg i nokre timar, før eg sykkla heimover. Det var ein god og fin tur.

Seinare dusja eg, for deretter å sykkle videre ned til Juliane, Marte og Christing for ein monopol-kveld!:D


Etter ein runde rundt brettet med alle brikkene, var vi trøtte og lei. MEN Christine klare å overtale oss til å bli med på film.. Det gjekk riktig nok ikkje så bra (alle som kjenner meg, veit korleis det alltid endar.. eg søvnar), etter 2 min. av filmen var eg borte, og så gjekk det ikkje mange minutta før Juliane og Marte også slukna. Sann gjekk det.

Men søndag vokna vi opp alle sammen, utkvilt og klar for ein ny og spenningsfull dag! :D

Ingen kommentarer: