torsdag 15. oktober 2009

Kvardagsliv!

Sorry for at bloggen min he blitt kjedlig i det siste, eg har ikkje fått kjøpt meg kamera enda, men ska prøve å få gjort det til helga, så det blir bra! Eg skal også sjå på kostymer når eg skal på kjøpesenteret på lørdag, ein må jo nesten begynne å tenke på halloween snart :D Det er ikkje lenge til!
Dei siste dagane har eg vore mykje heime, det er litt fint igrunn, berre slappe av maks, og hoppe i boblebade kvar dag før e legg meg:D Så er det alltid nokre gode program på tv også da.
Dei som vi leige med er på ferie no, og skal vere borte i 2 veker, eg har då tatt på meg å passe hundane, en sjæfer og en rottweiler. Eg sa eg kunne gå tur og gi vatn til dei kvar dag, så kan ei dame som bor over oss mate dei. Og på tirsdag skulle eg gå tur me rottweileren (har ikkje sjans å gå på tur med begge hundane!!! hehe :P), det var eit styr i seg sjølv. Eg og Thea sleit lenge med å få ut KUN den eine hunden av buret! Klarte det tilslutt, men å sleppe han innatt i buret derimot, viste seg å vere et større problem!! Då e opna døra kom den andre hunden springane ut, og dei for dei å sprang overalt og var heilt ville :SxD Men det gjekk tilslutt, haha litt av eit styr ja, så e lure på korleis dissa to vekene kjem til å gå :P Ein ting er vertfall sikkert, eg skal ALDRI få meg verken sjæfer eller rottweiler!!!!! :P

Tirsdag var eg og Edvard, ein i klassa å kita!!! Det var dritkult!! Begynte berre på sanden, men skal etterkvart begynne ute i vatnet når den tid kjem. Har vore litt vindstille dei siste dagane, så vi skal vente litt til neste veke. Eg skal til å kjøpe meg utstyr, så dette er noko eg satsar på!! Kommer til å bli kjempe morsomt:D

I dag (torsdag), sykkla eg til skulen. Det var ein frisk start på dagen, sidan det har eg hatt 2 skuletimar, og det var det. Så no sitt eg fortsatt på skulen og lure på kvifor eg fortsatt sitter her!!x) hehe, skal til å sykkle heim no snart. Så skal eg på butikken å handle inn litt mat!
Har kort skuledag også i morga, så er jammen ikkje lenge til helg! LIVET ER HERLIG!:D


Alle som bur her nede har hatt besøk både 1 og fleire ganger, så hint hint til dokke heim, no er det berre å ta seg ein tur!!!:D