torsdag 22. oktober 2009

å slik går dagane ..

No har eg budd i Spania ganske lenge, og eg liker det berre betre og betre. Var inne å sjekka vêrmeldingane framover, og det viser seg at vi held oss på minst 20 grader varmere enn kalde Norge. Lørdag var eg, Marte og Christine på La Marina å shoppa. Tok ikkje lang tid før netta fylte seg opp meg vakre klær :D Fekk handla litt julegåver og sett litt på kamera som eg snart skal kjøpe meg.
Seinare på kvelden grilla vi med søskenbarnet og tanta til juliane. Det var koslig. Deretter hadde vi sex and the city maraton!! Håhåh, det er LETT å bli hekta jah!! Søndagen gjekk også med på sex and the city maraton :):) Var litt kjølig ute, så då holdt vi oss inne :P Vekedagane rasar av gårde. Tirsdag og Onsdag var vi ute og kita! Dette er ein sport eg digger!!!
Onsdag hadde vi fri, og heile dagen endte med ein evig lang roadtrip og lite kiting. Sann går det når vinden plutseleg blir borte! xD Men kjekt hadde vi det! Skulle ønske alle dagar var som denne :) På veg heim dundra Kurt Nilsen i høgtalarane, og eg og Marte stappa i oss store sjokoladebollar:D

Ingen kommentarer: