fredag 23. oktober 2009

I går hadde vi ein skikkeleg sommersdag. Skulen var like slapp som alltid...

Eg sykkla som vanleg til og frå skulen.

Her er den fine sykkelen eg har kjøpt meg, den kjem alltid godt med!:D

Kanskje eg har nevnt dette før, men vertfall, vi er tre stk som bur i leiligheta, men vi har kun ein portopnar! Dette fører ofte til eit problem...

Sann kan det gå.. Hehe. Tilslutt så fann e ut at e sku gjøyme sykkelen min, å hoppe over muren, men akkurat i det eg røyste meg, kom Thea gåande .. "IRIS! TRENG DU NØKKEL??".. "ehm.. JAAAAA!! xD"

jadda, så vi kom oss inn tilslutt.
Eg valgte å legge meg ut i sola då eg kom heim, og der søvna eg jaggu det i et par timar! :P Seinare kom Ingrid, Nina, Marte og Juliane. Vi lagde fruktsalat og hadde ein skikkeleg kosekveld.

Ingen kommentarer: