onsdag 13. august 2008

Wow, tida går virkelig fort her borte!

I går var første dag på skulen, og eg var dritnervøs! Men det gjekk heilt fint og Kelsey hjalp meg heile dagen. Skulen va kjempe stor (då meinar eg KJEMPE stor!), og det var eg kom meg nesten ikkje fram i dei store gangane når vi skulle skifte time.
Eg valgte U.S. History, English, Gym, Algebra 2, Physics og Dance :) Fysikken var så vanskelig (på engelsk vertfall) og kjedelig at eg fekk bytta til biologi. Så i dag hadde eg biologi i staden for, og det var mykje kjekkare. Dans e driiitarti!! Vi skal lære all slags dans, og i går begynte vi på ein Hip Hop dans. Og sidan eg ikkje hadde noko dansekle, måtte eg kjøpe balettsko, tights og sann svart topp (ligna på badedrakt!) som eg treng. Vi treng også gym uniform, så e skal kjøpe det i morga.
Skulen går faktisk bedre enn forventa i starten, og alle er kjempe hyggelige på skulen. Kantina er diger, og har eit stort utvalg med mat og drikke. Både kald og varm mat. Lærarane er faktisk ganske morsomme og snille også, og blir alltid kalt for Mr. eller Mrs. (også etternavn).
Etter kvar time har vi 7 min til å komme oss til neste klasse, noke som e ganske vanskelig på ein så stor skulen, for e går meg lost heeeeeile tida xD Kvar elev har fått sitt eget skap i gangen (akkurat som ein ser på film xD), så der oppbevare eg alle bøkene og tinga mine. Bøkene e kjempestore, nærmare 3 ganga så store som heime, kanskje meir, så det er ganske travelt å gå rundt og bære på dei.
Etter skulen måtte eg ta bussen, eg tenkte det ville gå greit, meeeen, når e kom ut døra stod det ca 50 gule skulebussa og venta :S Heldigvis visst eg nr på bussen min, så eg fant den til slutt (den sto på plass nr 30). På bussen satt det alt mulig av eleva (slaska, nørda, "emoa" og barbidokke), men busssjåføren var veldig veldig grei!

Både i dag og i går har eg søtte i fleire timar med mattelekser og engelsklekser! Har nesten ikkje gjort noke anna. Eg kunne nesten ikkje noken av dei vanskelige matteorda på engelsk, så eg satt å pugga dei i går, no er det mykje enklare allerede!

I dag var vi (eg og Teresa) i baken og tok ut peng, og til legen. For eg trengte en "physical" til i morga, for i morga skal eg begynne på cross country, noke som eg gleder meg veldig til ! Må verme i 2 veke før eg kan vere med å konkurrere, men det skal nok gå fint.

Ellers så går eg fatisk i klasse med ei anna jente (Camilla) som er utvekslingstudent fra Norge, og ho har skap ved sida av meg også! :O
Av dei 4 eller 5 uvekslingsstudentane dei he på skulen, kom e i klasse med ho, på en skule med over 2200 eleva! Kuuult :D

Er kjempesliten og trøtt kvar kveld her, så eg legg meg rundt 10 og står opp 0615. Og neste veke ska e kanskje byn på trening kl 0630, så då må eg stå opp enda tidligere, men eg blir vell vant til det! :)

1 kommentar:

monica sa...

ej meina de, viss du skal trene hal 7 kvar morgon å fare på skulen etterpå, e du GAAL=P