lørdag 16. august 2008

Trøtt..
No skal eg snart legge meg, men tenkte eg måtte oppdatere litt her først.
I dag sto eg opp kl 7, og for på trening. Var heime igjen i 11 tida, så då fekk eg slappa av litt. I 2-3 tida for eg, Shaun og Teresa til ei svær utstilling, der vi blandt anna sjå verdens største gris. Hehe. Det var proppfult med folk der, og matsjappe overalt xD Alt av junk som berre amerikanera et. Eg smakte på noke av ditta drite, men til slutt fann eg ei sjappe som sall bakt potet, så då var eg ganske fornøgd (sjølv om eg fkk høre at eg var veldig "unamerican") haha.
Der var eit svært tivoli også, og masse anna og sjå på! Var kjekt.
I kveld har vi leigd film (1 dollar :O *billig*). Den var skikklig morsom, men eg kan desverre ikkje huske navne på den. Men no gidd ikkje e å skrive meir, for eg held rett og slett på å sovne i stolen xD
Men en ting e he fønne ut i dag me : Her e de IKKJE påbudt me hjelm!!! :O (på motorsykkel)
Crazy, crazy, crazy people!!!
Og Michael Phelps tok sitt 8. gull i dag! :O

God Natt :)

1 kommentar:

monica sa...

litt unamerican må en væer:P
viss ikkje kan de rett å slett gå gale;)