torsdag 14. august 2008

I dag var skulen akkurat som i går. Eg måtte springe fra klasserom til klasserom for å ikkje bli forsein! Men eg klare meg fortsatt, så det er bra. I dag fekk eg også kjøpt meg t-skjorte og bilett til "den store kampen" som er ein "big deal" neste fredag. Noko eg gleder meg veldig til! Det har komt ein ny stadium i Indy, og skuleteamet er det første som får spele der. Det er plass til 17 000 folk der, og den dagen går ALLE i RAUDT, berre raudt! Så det kan virkelig bli spennande.
I dag var fatisk første dagen min på cross country trening også. Rett etter skulen kjørte vi til ein stad (huskar ikkje navnet på den), der det var åsar som vi sprang. I dag sprang vi kun 3 miles, noke som eg synest var ok, sidan eg ikkje har trent skikklig før ferien.
Og ja, i dag som i går OG forgårs har eg søtte inne med lekse heeeeeeile dagen. Eg bruker over 3 timar på lekse kvar dag, og det meinar eg seiøst! Så eg begynner allerede og bli lei av skulen, for for det første er det vanskelig, og for det andre har vi altfor mykje lekser! Men that's life!
No vart eg akkurat ferdig med leksene, så eg har allerede lagt meg, ogno er kl 10 her.
I morga må eg stå opp kl 5 for trening med cross country laget, og så skal vi ete frokost i lag og så gå til skulen. Og eg har faktisk to øprøver i morga også :( matte (noko eg tru eg klare og takle) og biologi (noko eg tru vil blir vanskelig på engelsk ditta året, og vil gå dårlig på prøva, for eg kun har vert der to ganga).
Så etter skulen skal eg svømme, og så springe med laget igjen, så heim å dusje, så skal eg til Kely å ete is :)
Er veeeeldig sliten etter denne veka, men håper det blir bedre når eg får sove litt meir i helga.
Skal kanksje til ei stor utstilling og liknande i helga også. Noko som kun er en gang i året, og varer i to veker. Det blir sikkert litt junkfood der, men det kan eg takle for en dag ;)
Men ska snart på trening, så time for bed :)

1 kommentar:

monica sa...

god helg jenta mii=)(=