mandag 11. august 2008

I dag sto e opp tidlig :) E og Teresa odna fleire papir til skulen og Aspect. Så fekk e også opprette en konto i en bank her i nærheita.
Kl 1 for vi til skulen for å møte Mrs. Applegate. Hehe :) Han va kjempe snill og hjalp me til å sette opp en timeplan til meg. Eg valgte Gym (selvfølgelig!!), Dans, Tysk, Fysikk og Matte. Og som utvekslingseleva he vi nødt til å ta Engelsk og Amerikansk historie også, men det går sikkert fint.
Gler meg til gym og Dans vertfall :D
Så fekk eg møte ei jente som heite Kelsy, ho va kjempe hygglig og viste me rundt på skulen og slikt. E he aldri i mitt liv sett en så stor skule, så e e ganske nervøs no, for eg ska begynne skikklig i morga. Men Kelsy ville møte meg uttafor skulen å hjelpe meg å finne fram, noke som e va KJEMPE GLA for! :D Ho innviterte meg til ein stor fotballkamp neste fredag me! Så de blir sikkert kjekt :) Eller så he e slappa av, å hjølpe Teresa med å lage middag å dessert. I dag åt vi taco og sikkert et eller anna amerikansk rabarbra pai eller noke sann xD Men det var faktisk godt! :)
Så for vi til shoppingsenter som ikkje ligg så langt unna. For eg he ikkje så masse kle her enda, så eg kjøpte ei bukse, ei t-skjort og ei genserjakke som eg ska ha på skulen i morga.
Håpe e overleve morgendagen og ikkje blir for lost på skulen!! xD

1 kommentar:

monica sa...

lykke til på skulen imorga=)