torsdag 7. august 2008

No he e komt til New York! Det tok ganske lang tid å reise, å det vart mykje venting på flyplassane, men ellers gjekk alt fint :)
Vi var ei gruppe på 6 som reiste ilag (Kristian,Endre,Michelle,Emilie, Julie og meg), også møtte vi resten av av gruppa her i New York i går.
Eg og Kristinan fekk ikkje bagasjen vår, og vi har fortsatt ikkje hørt noke om den :S men har kjøpt både New York t-skjort, bukse og genser i dag ;) så eg skal nok klare meg i nokre dag til uten tinga mine. Får jo tross alt 2000 kr for å kjøpe nye kle :D

I dag he vi berre kjørt rundt i byen å fått sett masse ! He filma en del , og tatt masse bilder. Blitt kjent med masse nye folk, og alle er kjempe kjekke! .. Særlig lerderane, Sam og Jordan :)
No i kveld har vi ete på BBQ restaurant og sett New York by night :D va KJEMPE FINT!! :D:D
Gler me til i morga! :D

1 kommentar:

Marte Havnen Hansen sa...

Ditta hørtes arti ut! :)
Men synd du mista bagasjen din :S
No he e me laga me blogg, så du fe me de de som skjer på Stranda ;D