søndag 27. september 2009

Klassetur til Elche!!

Vi fekk veret med oss også denne gangen, men godt humør pakka vi baggane og stakk til Elce. Elce er ein liten by med ca 200 000 innbyggjera. Den er kjendt å vere den store palme- og sko byen i Spania. Med 320 000 palmar er dette kanskje ikkje så rart.

Turen med buss tok om lag 30 min, eg søvna fort, så for meg føltes det ikkje så lenge.

Var mykje busskjøring fram og tilbake, og vi gjorde det vi kunne for å få opp den gode stemninga :D


Klassetur er jo alltid kjekt, så vi storkosa oss masse. Vi søv på eit fint hotel, og eg delte rom med Stine. Turen var tettpakka med ativitetar, så vi var ganske sliten etter to dagar på tur.


PALMER!!

Mykje gåing, dårlig resturatar og veldig uengasjerte guidar førte likevell til litt klaging. Og blandt anna omvisning i palmehagen og museumet kunna dei ha spart oss for!! Men alt i alt så hadde eg det kjempekjekt, og selfølgeleg var det eg som endte opp med flest shoppingsposar x) Så no grur eg meg litt til å sjekke nettbanken min.. hmm korleis ska dette gå. kjem til å bli lusefattig om ikkje lenge!!!


Meg og Juliane på bussen :)


Desse hattane angra vi på at vi ikkje kjøpte!!


Forann ei av kirkene vi besøkte :)

Ingen kommentarer: