fredag 20. august 2010

BALI

No har eg tatt ei laaaaaaaaang pause med blogginga! Men denne pausen er no OVER:D

No er eg nemleg på Bali her eg studera PT i Fitness med Active Education. Eg bur i ein liten by som heite Sanur. Sammen med Kristina, frå Trondheim bur vi i bungalova, noken veldig søte små hus.
Livet her er veldig roleg. Vi har mykje tid til soling, shopping og bading. Eg har også kjøpt meg eit surfebrett, som eg håper eg får utnytta godt medan eg er her.

Kvardagen går med på ein del forelesingar, praksis og lesing på eigen hand.
Til no har vi fått sett ein del, men eg har enda 3 månedar med spennande opplevingar i vente.

Denne helga skal vi sole oss, shoppe, ut på byen i Kuta, og på utflukt til ei fantastisk fin badestrand der vi skal snorke og kose oss.

Eg har også meldt meg på dykkerkurs, så i september byrja eg med dykkerlappen :D

Følg med

Ingen kommentarer: