tirsdag 20. januar 2009



Onsdag og Torsdag vakje så spennande.
Torsdag va det veldig kaldt ute, så vi ha 2 tima forsinkelse på skulen. Så den dagen gjekk skikklig fort. Alle timane va 20 min lange. Etter skulen gjekk e på treningsenteret, så kom Shaun og henta meg kl 6.
Fredag va det faktisk så kaldt at det vart ikkje noke skule i det heile tatt! :O Det var -24 grader ute! Eg hadde en laaaaat dag, og satt på datan nesten, eller egentli heile dagen! Så kom Gustavo og gjengen å henta me, så for vi til leiliheta has, og hadde vårt eget lite Party :D va kjekt!
Vi for heim rundt i 12 tida.


Lørdag:
For i 930 tida, så ha vi McDonalds til frokost (... der rauk diet-etinga mi x)), så va det kjøring i 3 tima før vi va framme! BESØKE FRODE!!! Han he blitt KJEMPE HØG for å sei det sann! Han og vertsfaren has kom og møtte oss utafor en restaurant, så kjørte vi heim til han. Fikk inntrykk av at familien has e kjempe greie! Og dei he et kjempekosli hus, me basseng i hagen ! :O Etter ei lita stund kom noken kompisa av han, så stakk vi og åt kinesisk mat! Va kjempe godt! :) Seinare på dagen for vi til kirke (dokke he sikkert sett litt av det på facebook)! Heilt sprøtt! E ikkje som ei kirke, men meir som en konsert x) Også snakka jo presten litt med da, han hadde på seg dress og skreiv på ei tavle. Va mykje kjekkare enn heime! Etter kirka kom Teresa og Shaun å henta me, så for vi på treningsenteret!
Vi overnatta i huset til foreldra til Teresa.

Søndag: E, Shaun og Teresa måka heile oppkjørselen til foreldra til Teresa. Herreguud, de va so tungt. E brukte spade, og det var et tjukt lag me is/snø. Så vi brukte vell 1-2 tima på det. Når vi var ferdi for vi til sjukehuset og besøkte mora til Teresa, som opererte forje veke. Ho va mykje bedre no. Så bar det heim, 3 tima kjøring. E og Teresa for på Kroger å handla, så kjørte ho meg til Sofia der eg overnatta!
Først var det berre meg og Sofia, vi laga kylling med ris (va kjempe godt). Så kom Gustavo, abraham og Juan. Vi stkk og leigde film, så for vi heim til Sofia igjen, og sjå først en film, så fann vi ut at vi va svoltene, så vi for til Marsh og kjøpte pizza. Så stakk vi heimatt, stekte pizzaen og bynte den neste filmen. Kl var vell rundt 230, så etter ei lita stond, så sovna Sofia, gustavo og Juan. Så det endte me at eg og abraham såg filmen, og når den va ferdi så berre la vi oss til å sove vi me.
På morgonen våkna alle opp, sovande på golvet til Sofia (HAHAHA!!). Så stakk dei heimatt, og eg og Sofia la oss til å sove igjen. Så våkna e opp, men Sofia våkna ikkje før i 2 tida, så resten av dagen berre chilla vi : ) Snakka me Inger Kristin gjennom MSN !! :D var storplanlegging av ROADTRIP til sommaren ;D
Tirsdag:
I dag var det tilbake på skulen igjen. I mange av timane satt vi å såg på Obama. Stor dag for Amerika i dag ja! Ellers var det ikkje noke spesielt som skjedde. E og Sofia hadde tenkt oss på treningsenteret, men ho kunne ikkje allikevel, så e berre for heim igjen eg også. Har ikkje gjort så mykje sia, eg og Teresa for og handla mat. Så fekk e prøve å kjøre bilen hinna! :) Ho tenkte det var litt lurt sida eg har min første kjøretime i morga! :) No sitt eg å ser på The Biggest Loser! ;) Ska snart legge meg! : )

Ingen kommentarer: